Миколаївський професійний ліцей
Ми бажаємо бути професіоналами!

ШКОЛА МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ

 

З метою надання допомоги у розв’язанні проблем щодо методики викладання, планування своєї практичної діяльності, сприяння професійному становленню працює «Школа молодого фахівця» для 6 викладачів та 6 майстрів виробничого навчання, які працюють в ліцеї менше 3-х років, закріплено наставників. Робота проводиться згідно плану, тематики і має в основному практичне спрямування: молоді педагоги складали тематично-поурочний план предмету, який викладають, конспект уроку згідно методичних вимог, складали опорну схему до однієї теми, інструктивно-технологічну карту уроку, вчилися аналізу відвіданого уроку та самоаналізу, веденню ділової документації.досвідчені викладачі та майстри виробничого навчання ліцею. До засідань для обміну досвідом залучаються досвідчені викладачі та майстри виробничого навчання ліцею.

Склад „Школи молодого фахівця”:

1. Дроговоз Катерина Олександрівна, викладач спецдисциплін художнього профілю;

2. Пугачова  Яна Юріївна, викладач хімії та біології;

3. Ткаченко Валерій Володимирович, викладач фізвиховання;

4.Малярчук  Костянтин Олександрович, майстер виробничого навчання за професією „Слюсар з ремонту автомобілів”;

5.Борцова Тетяна Анатоліївна, викладач спецдисциплін професійно-теоретичної підготовки;

 6. Прокопенко Леся Вікторівна, викладач правознавства та основ правових знань

ПЛАН РОБОТИ

ШКОЛИ МОЛОДОГО ФАХІВЦЯ  МИКОЛАЇВСЬКОГО

ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ НА І СЕМЕСТР 2015-2016 Н.Р.

 

Дата

 

Тема засідань

 

Відповідальний/ Виступаючі

 

09.09.15

1. Обговорення плану роботи школи молодого фахівця на наступний рік.

2.Дидактичні вимоги до сучасного уроку.  Вчитель–наставник.

3. Практична робота: ведення плануючої документації

Коваленко О.В., методист

 

 

23.09.15

 1. «До колеги на урок» - обмін враженнями від відвіданих уроків.

2. Практичне заняття. Ведення журналу теоретичного та виробничого навчання

Гук С.Г., заступник директора з НМР ,,

Дишлик Л.Я.

Деркач О.М.

 

07.10.15

1.Кабінет – творча лабораторія педагога.

2. Практична частина. Використання навчального кабінету та майстерні у процесі підготовки та проведення уроку.

 

Коваленко О.В., методист,

Пелюх Л.В.

Булкін А.В.

 

21.10.15

1. Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. 

2. Практична частина: моделювання фрагментів уроків з використанням активних форм  і методів навчання.

Коваленко О.В., методист

Раленко Л.М.

 

04.11.15

1. Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та основні методи виявлення.

2. Обмін думками: «Знайомство з творчою лабораторією вчителя-наставника»

Коваленко О.В., методист,

Шелест В.С.,

Яблуновський С.І.

18.11.15

 

1. Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів.

2.Практичне заняття. оцінювання навчальних досягнень на уроці теоретичного і виробничого навчання

Коваленко О.В., методист Викладачі: Кабашна Л.В., Ровінська О.А..

 

02.12.15

1. Комп’ютерно орієнтовані технології у навчально-виховній діяльності освітнього закладу.

2.Практична частина. Ділова гра «Розв’язання педагогічних ситуацій.»

Кабашна Л.В.

 

Заікіна Н.М.

 

16.12.15

1. Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації роботи педагогічних працівників

2.Практична частина. Коригування власного конспекту уроку.

 

Усатюк А.Ф.

 

Ширяєва О.Г.