Миколаївський професійний ліцей
Ми бажаємо бути професіоналами!

ТИЖДЕНЬ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ

Тиждень біології, хімії та екології

«Немає нічого несноснішого, ніж бездіяльність»

Чарльз Дарвін

В програмі тижня були проведені:

Конкурс з розгадування кросвордів та ребусів біологічної, екологічної та хімічної тематики: «Ерудит» 

 

Виставка малюнків: «Птах року: припутень»

Учні та викладачі ліцею долучилися до цієї Всеукраїнської акції, створивши малюнки цього птаха та інших птахів з

Червоної Книги України з метою пропагування бережливого ставлення до птахів рідного краю.

 

Виставка книг біологічного та хімічного характеру: «В допомогу учням ліцею» 

Виставка спрямована на зацікавлення учнів у вивченні біологічних та хімічних наук, стимулювання їх інтересу

та уваги до підготовки до ЗНО та ДПА з даних предметів.

 

Акція: «Нагодуй птахів – подаруй світу добро» 

Учасників гуртка «АкваТерра: Домашні Улюбленці» виготовили з підручних матеріалів годівнички для птахів

Особливо слід відмітити активну участь учнів групи №10. Наступного дня годівнички розвісили на території ліцею та

насипали зерно до них, зобов’язавшись кожного тижня підсипати зерно та класти овочі та фрукти у годівнички,

щоб підтримати птахів у тяжкі зимові дні.

 

Виховний захід з хімії: «Експериментальна хімія» у групі ½ 

Впродовж заходу учні групи приймали участь у проведенні елементарних якісних хімічних реакцій, реактивами яких виступали

звичайні побутові речовини та речовини з аптечки. Безпечні хімічні реакції учні проводили самостійно, повторюючи правила взаємодії

речовин, пояснюючи спостереження, з захопленням відкриваючи світ побутової хімії. 

 

Нестандартний інтегрований урок з хімії: «Подорож в країну Правильного харчування» у групі №10 (разом з класним керівником

О. П. Коваленко) Учні групи аналізували раціон людини у різних історичних проміжках часу та описи страв у літературі,

розглядали склад харчових продуктів щодо наявності в них жирів та цукрів, спостерігали за якісною реакцією на вуглеводи,

активно відповідали на питання щодо властивостей деяких рослин лікувати та протидіяти хворобам, охоче створювали рекламу

продуктам здорового харчування та антиреклами шкідживим для здоров’я продуктам тощо. 

 

Дарвінівські читання: «Прогресивні ідії та гіпотези в сучасній біології» у групі №8 

Учні самостійно приготували цікаві доповіді, що стосувалисяеволюційної теорії, та доповіли їх у рамках конференції.

Особливо слід відзначити серйозність підходу, науковість викладання та захопливу інформацію, підготовлену учнями Романенко Р. та Давидовою О.

Інтелектуальна гра з біології: «Особливості  будови клітин прокаріотів і еукаріотів» у групі №19.

Відчуття конкуренції, питання з різних розділів біології та дружня атмосфера забезпечили гарний настрій та високу результативність пізнавального процесу.

Учні брали активну участь у заходах, ділилися своїми ідеями щодо кращої організації, з захопленням поставилися

до ігрового вивчення біології та хімії, що безумовно створило подальшу мотивацію до навчання.

Співробітництво з вчителем, дружня конкуренція між одногрупниками та атмосфера пізнання сприятимуть покращенню розуміння дисциплін та підвищення навченості учнів.