Миколаївський професійний ліцей
Ми бажаємо бути професіоналами!

ДЛЯ БАТЬКІВ

Шановні батьки! Пам’ятайте!

Ваш особистий приклад – головний вихователь дитини. Бійки в родині, пияцтво, невлаштований побут виганяють дітей на вулицю,

в підвали, на горища, в притони, приводять до трагічних наслідків. Якщо Вам дороге майбутнє ваших дітей – відмовтесь від шкідливих звичок,

створіть в домі теплу затишну і добру атмосферу, станьте друзями Вашим дітям. 

 Шановні батьки!
Тільки смерть дитини страшніша за звістку, що вона стала наркоманом, алкоголіком, злодієм, ВІЛ-інфікованим.
Щоб не дійшло до біди, Ви повинні знати:
• З ким товаришує Ваша дитина
• Де проводить вільний час
• Чи не пропускає занять в навчальному закладі
• Де проводить вечори
• В якому вигляді або стані повертається до дому

Щоб не допустити горя, зверніть увагу на наступне:
• В домі з'явилися чужі речі. Звідки вони?
• В домі є запах паленої трави або синтетичних речовин
• В домі з'явились голки для ін'єкцій, дрібні частинки рослин, чимось вимащені бинти, закопчений посуд
• В домі з'явились ліки, які діють на нервову систему і психіку.

Зверніть увагу на зміну зовнішнього вигляду і поведінки:
• Порушення координації рухів
• Підвищення збудженості або в'ялість
• Появу слідів від заштриків на венах
• Розширення або звуження зіниць

Щоб не допустити біди, не дозволяйте:
• Йти з дому на довгий час
• Ночувати у малознайомих для Вас осіб
• Лишати їх самих вдома на час Вашої відсутності
• Знаходитись пізно ввечері або вночі на вулиці, де вони можуть стати жертвою дорослих (насильство, карні дії)
• Носити чужий одяг
• Зберігати чужі речі

У разі виникнення конфліктної ситуації слід:
• Вислухати. Дати можливість кожному, втягнутому у конфлікт, висловити власну думку
• Визначити, в чому полягає проблема кожної дитини і чого кожна дитина хоче. Дітям часто буває важко зрозуміти точку зору інших
• Підсумувати. Своїми словами відобразити почуття дітей – для того, щоб кожна дитина зі сторони почула свої почуття, впевнилася, що саме ці почуття її хвилюють.
• Обдумати. Запропонувати дітям поміркувати про можливі шляхи виходу із конфліктної ситуації, записати їх на папері
• Оцінити. Дайте можливість дітям оцінити свої ідеї та вирішити, чия альтернатива сприйнятливіша.
• Прийняти рішення. Підсумуйте рішення і зупиніться на одному з них.
• Переглянути. Зупинившись на якомусь рішенні, ще раз перегляньте його. У разі необхідн6ості внесіть зміни